lovelovelove

Hej hopp...

Idag har jag jobbat.. Det var kul. Hahah vi hade en rolig diskussion om knark. Det resulterade i gap flabb. Hahah Det var kul. Hade sällis med H på väg hem. Pratade otroligt nog om våra jobb vi har ihop. Konstigt va? Känner man inte varrandra så är det inte mycket annat som kommer på tal. Men det var trevligt. =)
Efter det var det centrum och te. På waynes med carro såklart. Ja annars finns det bara ett annat alternativ till mia!...hahahha.
 Efter det blev det en sväng in på new yorker och prata med sofie det är som det ska vara med andra ord. Sen han vi inte lägre än till Gina. När vi träffade på Cissi. Så det vart en till sväng på waynes.Trevligt inte ofta vi pratar så där. Men de va trevligt.
Sen han jag hem( han och han jag gjorde skyndade mig frivilligt) kissa byta skor och gå. Dricka en kopp te hos mia och dennis blev det sen. Ja klart busa lite med Kevin med. Innan han skulle sussilulla.och självklart såg vi  unga mödrar.  Nu ska jag skriva in allt i kalendern som borde skrivas in. Då jag glömde den hos mia förra gånngen jag var där.
Under tiden försöker jag mig på att ladda in kort från kameran på datorn. Som inte alls går. Inte okej. Någon som har en nikon colpix inte från 1800 frös i hjäl eller från när lutter dog?
Vill bara tacka alla min älsklingar. För att ni finns för mig i med och mot gånngar. Ni är bäst.<3 Me love you♥
Hepp kameran ville inte men som tur är.Hittade jag kvittot på den så den ska lämnas in. Skit den är ju inte ett år gammmmal dåligt. åååååååååååååh sopa.
Så istället för att det någon dag i världs historien ska bli några bilden på denna blogg. SÅ laddar jag över alla kort från mobilen istället. Jag är på efter 2 minuter på 46/191.Snabbt tänkt..
Detta inlägg har tagit mig en galet långtid. Men så blir det ju ganska långt med..=)
Kom på alla som känner sig manade.Skicka ett mess och kom över på te?...En suuper ide.♥

En rolig histora? Ett gott skratt förlänger livet. •
Det var engång en gubbe som hade så mycket rynkor i pannan. Så när han skulle sätta på sig mössan så var han tvungen att skruva på den..
tidigt som fan på arlanda. Vi är på tur.
vi ska på tur. Man måste ha nått lugnande.

ja tack

ja efter resan var man brun

sigge dööööööööööööd synd om igelkotten

en shot två shot...Fabben...
och på väg hem inträffade...

en max på marken...

hahahhahahhahahhaha

gustaf älsklingen

lill snuttan

julbak..hahaha

wii spelande hos moster.

ett ganska bra jobb må jag säga.

nej godnatt pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0