Tisdag

tisdag på så är det.... Morgonen började så där min robert väckte mig 3 gånnger från sju inte lika om tyckt..Men ja lyckades somna om mellan gånngerna så utvilad det blev jag ändå tur var det...=) sen blev det soffan kollades på när han spela pes tror ja de var...

Sen skulle jag ju träffa sanna i centrum men jag glömde att jag satt mobilen på ljudlös. så hon hade ringt ett par gånnger när ja titta på mobilen:P men det löste sig  vi sågs över en lunch =) mys trevligt sedan kollade vi runt lite hittade inte mycket saker dock...Men det var super att ses igen: Förlåt för jag inte svarade sanna=)

Imorgon ska det käkas på skolan kul å komma dit igen se hur dom har det nu=)


                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0