Snart Jul

Snart är det jul igen tänka sig.. Fast jag tycker inte om att det är så mörkt ute jag ser inget i mörker så ja har problem....
Jag får köpa pannlampa vore fiffigt...Undra vart det bär av i jul blir kul. Jag och Robert har en tendens att åka land årike runt på julen känns det som.
Men jag älskar jul...Det är så mysigt... Men att handla julklappar kan ju vara ett rent helvete.....
                                                                              
Jag vill resa...Kollade sannas blogg idag... Snart åker ju hon och björn och två till till thailand...Hur mysigt kommer inte dom ha det?!?! Avundas dom en aning med erkänner jag inte.. Men ni får sola lite från mig!!! Lova?
Och sen malin till usa i ett år...Ja själv bor man kvar här.. Jämmer och elände det är allt var det är...
MEn jag är rätt nöjd ändå=)
Ja sen får vi se om det blir någon tjejj tripp och utforska världen jamena livet måste ha mer att bjuda en synen av väsby/märsta vareviga dag....Men vi får se vad som händer...Hoppas det blir nått och inte bara prata om det.:D

Men dessa två veckor hemma har gjort mig trött och less...Men änn så motiverad att vilja jobba...så det finnsinget ont som inte har något gott med sig..Även om detta kanske inte var så ont...hahah
Men fårse fick ett nummer som älskling fixa åt mig som ja ska ringa på till arlanda:D Hoppas det blir nått med det...Där är det ständig spänning och det händer nått jämt skit kul:D
det är så det ska va!=)

Tack för mig...




Kommentarer
Postat av: Sanna

Men Becca Gumman!

Du får tänka såhär.. Varför vill man ha massa kryp och sånt i både sägen och maten?

Som Björn säger: Hur ska man stå ut i denna värme??



Det är bara skit och pannkaka alltihop! ;)

Vi lär missa den första snön.. Jag vill inte missa första snön.. Så jag lovar att sola åt dig och du lovar att spara snön åt mig?! :D



Puss..*

2008-10-20 @ 18:08:36
URL: http://sannabromander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0