Mitt i veckan

Hej hej hallå....

Var på ett av mina beryktade tandläkar besök.. Lagom kul men de va inte lika läskigt å gjorde inte ont. Gratis fylla skulle ja säga det kändes som... Fick någon medesin innan då ja är otroligt rädd för dessa företelser. Men de gick bra, Grinade mig igenom den värsta kännslan igår kväll. Fan vilken panik jag hade. Vågade värkligen inte ja sjukt nervös. Ja trodde ja skulle må illa av medicinen å dö å ja vet itne vad ja trodde igår. Men idag gick bra. Dock fick ja veta att min visdomstand ska opereras ut wooow tänke jag å fick lite mer panik. Typiskt men de får väll gå. Jag måste ta mig i genom det med. Mamma läste bok för mig när vi satt där å väntade hahahha. nöööööördigt ja men kul.
Efter de kom jag hem sov lite för den där meducinen gjorde mig otroligt trött när den var på väg att sluta fungera...babe jävlades å puttades med mig i trappan hahahah de va kul:D

Halloween i helgen då fan alla ska klä ut sig ska ja med falla för det? Oklart tror fasiken ja skippar de, Ja kan klä ut mig till mig själv de passar mig bäst. de tror jag mer på. Men de låter ju kul onekligen jaja vi får se hur det blir med den saken=) Men de skulle ju vara kul....Om de blev nått...

kollade rosabandet galan kan inte fatta att dom som inte såg så tävlade dom ut två hel rosa bilar. Ja å mia ringde förfullt på varsitt håll. Men van vi?? nej så typiskt... Å den där pernilla som van vi vet ju var du bor de sa du faktiskt. Så de kan inte
 vara många där som har en sådan bil.. Mia å ja kommer nästa vecka....Om de går bra?..:D
Ja skulle så gärna velat ha en total rosa bil hur ballt är det inte? Underbart:D

Ska åka till norge nästa vecka hällsa på delen av familjen som bor där. de va sjukt länge sen ja var där...Men ja ser fram e mot de som tusan:D underbart å se dom igen. Fick se en  bild på ungarna då minstigen var utklädd till bamse. Fin fint de :D

Tänkte på en sak idag. Inser alla hur kort livet är.. Varge beslut som tas är ju jätte viktiga. Är de itne lustigt. Att för varige dag som går är man ett steg närmare döden. Nej så kan man inte se de. Out side the box nu komigen. Men man måste vara viktigt med de beslut man tar....De är viktigt. Nej vad detta blev fel. Vilka konstiga frågor eller tankar. Undra om kungen tänker lika? Nej nu ska ja ge mig sluta ge upp lägga ner....
Ge mig sommar sol värme....Nu..Vill göra om den resan sötnos♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0