hemma igen

Ja visst så  är det hemma nu igen efter en tripp till dalarna...Föst vart det orsa så skönt tyst där uppe inte månge ljud. sen vart det borlänge. en fest helg inte många timmar att sova....Älskling var världens sötaste på fredag kvällen..du är bäst babe...
Spelade massa wii fit som Jimmy fick köpa det var skkojj det vill jag ha...:D 
har fasiken inget att skriva trist..Ja sm va taggad på att skriva...

nytt försök att skriva...

VA ute på någon krog i borslänge ap trist reggae kvaäll och alla vet att jag inte gillar det spec mycket....MEn det vart kul sen igen=)  Fick mig några trolleritricks tyckert det är så häftigt bara med kort trix blir jag häpenav..
FÖrsökte mig på att spela trummor på rockband men jag borde lärt mig att jag inte är musikalisk. Men icke..hahahah klarade easy en gång av alla jag prövade...:P
Ja just det roberts pappa hans katt en av dom:P  har fått ungar...Så oerhört söta..  SÅ ringde mamma hon var på på två dom var fyra....MEn sen bestämmde den där gubben att nej de ska inte ha några....Bajs på han ... Börja nästan grina då.. Jag insåg att jag aldrig kommer få se dom igen.....Nu tänker ni men ta en själv då? Nej för älskling vill itne ha katt han tycker bara om saras katter. dumma han.. Ja vill ha nått djur....

SKa försöka lägga upp bilder på dom små liven sen...

Inget jobb denna vecka hälller...fan trist jag vill jobba nunununu.......

Imorn ska ja träffa luttan....

Idag tattuerade rebbe sig jag var med.. Fan läskgt.. bara ljudet lät illla....hahah men ja ska göra en =) tänkte boka imorgon :D förlja med mig någon??
Fick ju det av min babe i student present...

så nu klar=)

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag följer gärna med!!! vad ska du tatuera?!

2008-10-18 @ 19:57:03
URL: http://svalan87.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vet inte riktig kan inte bestämmamig

2008-10-19 @ 22:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0