Söndag

Jobbat idag drog mitt strå till stacken....MEn när ja skulle åka i morse går inte tåget så mamma fick komma och hämt mig och köra mig till jobbet. snäll hon är:D idag var det väldigt många där faktiskt. Men det var lika kul som vanligt att jobba där.

Sötaste tanten på tåget hem( robert tycker ja gör fel när ja säger söt tant att det låter konstigt gör det det?) När vi skule gå av så frågade hon om hon fick hållqa i min arm när hon gick av så hon inte ramlade. =)

Just det vi har gjort en ny investering. VI har köppt ett nytt köcksbord. Super fint från jysk inte alls dyrt häller. Med skin stolar me love:D å sen va ja på ikea igår och köppte rosa bordstabletter. Det kommer bli super fint. :D

Det snöööööar äntligen fast det är välldigt varmt ute så ja tror inte den kommer ligga kvar länge.synd hade vart kul:D

Va på middag ute på landet i märsta i fredags. Det var jätte roligt:D Snacka söt stuga hon bodde i:D


Kommentarer
Postat av: malin

Joo man säger väl söt tant?

Eller jag gör det iaf

2008-11-16 @ 15:18:33
URL: http://maalinens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0