Snö=Borta

Helt fel nu är allt nästan borta helt fel=( Inte kul. Ja vill ha kallt snö så det knarrar under fötterna när man är ute.Men så är ej fallet..Inte äns dalarna har snö det är ju fel dom ska ju ha massor. Brukar ha....
Så va ett lite tagsedan jag skrev. nu. Inte hänt spec mycket fakiskt. Jag har en egen finnans kris vill ja lova. Ja kan inte längre leva med orden som..Ja har alltid pengar på någon konstigt vis eller Pengar rullar in. Nej helt fel det tycker jag inte om.
Ja nu vet jag jag är som en författare orden kommer till mig ja slipper leta bra va?

JAg ska få kisse katt:D wohooooooooooo Antagligen en norsk skogskatt. kostar en del men va gör man inte. En misse.
Elller någon som har någon annan ide på katt. Eller någon som känner någon med katt ungar??? Skriv!:D

Sen blir det antagligen Egypten:D Underbart känns ap kul. Fatta gå runt i kairo och kolla på åratals gamla pyramiderna.
Hur ballt som hällst:D

Föresten finns det någon som har någon som behöver personal? Tippsa det är underbart uppskattat...

hahah det går tydligen ett nytt norskt charter program på tv. Norska turister på mallis tror ja de var. I vilket fall är det fyra pasionärer som sitter på en restaurang som ska äta. DÅ ena gubbens fru säger jag känner mig inte hemma här. Han säger då: Konstigt när du aldrig varit här förut.=)
Pluss att hon pratar norska med lokal befolkningen. Lyckat. Inget illa om norskar har dom ju i familjen=) Norge är ett trevligt land.=)


SÅ nu har ja skrivit av mig lite..

Kommentarer
Postat av: Robban

eller ingen katt alls

2008-11-27 @ 18:28:37
Postat av: Sanna

vi ska också skaffa misse! :D

2008-12-02 @ 11:13:39
URL: http://sannabromander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0