=)

Du får inte knacka på min dörr om du inte är berädd att komma in.
Du får inte göra om mitt namn och kalla mig för din
Du får inte vandra på min väg utan att visa mig ditt mål och inte själa av min godhet för att fylla upp ditt hål.
Du får inte rvia mina murar som jag omsorgsfullt har byggt.om du inte skyddar mina drömmar så att jag kan somna tryckt.
Du får inte ha mig som en dröm men jag vill va din verklighet
Du får intesäga att du hoppas om du inte tror du vet
Men du får ta den tid du behöver för att förstå vad det är du vill du får be en bön när tiden du behöver räcker till
Du får samla dina tankar så att två själar kan få ro och så att allting som vi lovade oss själva kan få gro
Du får inte andas på min panna inte få mig falla med om du inte sen kan stå för all den oreda  du ger
Å du får inte röra vid mitt hjärta som om allting var uppenbart men jag önskar inget hällre än att du gör allting mot mig snart 
    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0