Kväll

Kvällen har även denna dag kommit. Sitter och lyssnar på ken-2000 talet. Göteborg förrförra sommaren?=)
Hela tiden spelades den låten=).
Jobbar imorgon och tisdag skönt. Pengar behövs=)
Vill att nyår blir klart snart så man vet. Mycket skönare så. Man skulle kunna säga att jag är mer an en planerar typ fast ändå inte. haha konstigt men så är det.
Nu ska ja natta mig själv. Robert han jobbar och står i. Så de dröjer lite innan han kommer hem.

Måste bara in flika hallå!!!!!!!!!!!!!!!!! REA  PÅ IKEA någon som missat?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D::D:D:D:D::D:D:


God natt blogg världen ♣

Kommentarer
Postat av: Danne

Japp, jag hade totallt missat rean på IKEA men som tur va så upplyser ju du mig (A) onödig info btw :P

2008-12-29 @ 03:12:27
URL: http://www.metrobloggen.se/Dashu1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0