:D

Har nu gjort mina två dagar på scandic:D Helt jätte kul alla männsikor så snälla och roliga att jobba med.
Även om mitt pass igår var aningen långt med det får man ta ibland....=)
Vi hade hela banketten full med ett stort gäng på runt 200 som hade fest med sitt företag sista kvällen på konferasen dom hade... En helt kul kväll...dom hade cowboy tema alla såg ut som det. alla som deltog fick en rutig flanell sjorta hatt och snus näs duk.. hahhah det värsta va att även personalen blev ombädda att se ut så  även jag alltså. Helt inte okej fast de va kul som fan:D:D tycker mycket om:D:D

  Ny tv :D mycke bättre en den andra. Affärden var den bästa skit stor med allt..Net on net har en lager butik där var vi=)



På lördag ska jag till mitt andra jobb :D hoppas det blir lika kul:D
                               

                                                                                       


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken härlig bild! :D

2008-08-29 @ 09:41:44
URL: http://sannabromander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0